Kami bukan AhLong-tipu punya olang!

Sapa yg tak mau kalau ada offer loan sampai RM100 ribu.Nak pula proses & syarat2nya senang.Swasta,kerajaan,blacklist,tak berkerja senang2 jer boleh buat loan.Gerenti lulus pulak tu.Pinjam RM50 ribu,dapat pun RM50 ribu.Kayo..kayo....

Tapi awas! ni semua janji manis geng2 putaq alam.Depa ni nak cari duit dgn menipu orang jaa.Aku tulis ni berdasarkan fakta & bukti.Kebetulan aku pun dapat email pasal loan ni.Cuba perhatikan screen shot gambaq2 yg aku attachkan tu.Dan aku try Google nama alamat email tu,pergh! banyak juga story-mory pasal dia ni.


(kandungan e-mail yg dihantar)


Dengan bantuan pakcik Google,rupanya dah lama dia buat kerja menipu ni.Bayangkan kalau sehari 10 orang bank-in RM10.00 kat akuan dia.Kalau sebulan,RM3000.00 wow! pakcik kayo!

(klik utk besarkan image)


Nasihat utk diriku dan pembaca blog ni,kalau kita nak buat loan apa2 pun,baik direct trus ke bank atau berjumpa face to face dengan agen tersebut.Banyak sgt penipuan zaman cyber skrg ni.So,berhati-hatilah selalu.Saya bukan AhLong,tapi saya mau tolong.haa..haaa.Apa pun tak boleh........

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More