Review Lenovo P780

Review smartphone Lenovo P780, dari kacamataku.
Henpon ni dilamar pada 6 Jan 2014, disebuah kedai komputer yg terletak di dalam kompleks membeli-belah di Sg Buloh.
Dengan mas kawinnya sebanyak RM859.00 (8gb),beserta Original Warranty sah menjadi milik aku.
Setakat ni, aku berpuashati dengan performance yg diberikan.
Kalau dahulu aku, peminat setia smartphone Samsung, skrg membiasakan diri dengan Lenovo pula.
Bagi aku ok, sama shaja,yer laaa, sebab gunakan Android juga.he..hee...





Full spec pasal phone ni, klik SINI


Yg bestnya, henpon ni menggunkan bateri Li-Po 4000 mAh.Tahan lebih kurang dua hari setengah.Selalu on Data, mlm² on wifi.Mmg terbaek!!

Ok,nanti kita sambung pasal ROOT pulak.Kalau Samsung aku yg lama, habis semua aku rooted.macam² ROM aku masuk.Tpi utk Lenovo ni aku tak try lagi.Biaqlah pakai stendet kilang.

So far, mmg aku berpuashati.ok, chowww dulu...nanti aku postkan review selepas 2 minggu penggunaan P780 ni.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More