Kes Kemalangan


Kemalangan yg berlaku t.hari tadi lebih kurang pukul 1.10 t.hari,ketika aku hendak ke tempat kerja.Kenderaan jenis Hyundai Getz yg dipandu oleh seorang lelaki Cina bersama isterinya berumur lingkungan 50-an.Berlaku di LDP berhampiran susur masuk ke 1-Utama.Arah Sg Pencala menuju P.Jaya.Bertentangan dengan simpang ke Ikea.Dipercayai kereta ini dipandu laju.Mujur tiada kemalangan jiwa/kecederaan yg serius.Aku orang ketiga yg sampai ke tempat kejadian.Hulurkan bantuan.



Menurut kata Auntie tu,dia kata nak mengelak kereta yg kat depan.Tiba2 terus hentam divider.Tu yg naik 4-4 tayar kat atas tu...
Aku tgk tak der pula kereta didepan.mmmm....ntah lerr.Aku tinggalkan Auntie & Uncle tu dgn 'callman' yg mula memenuhi jalan.Malas aku nak campur.Janji aku dah tolong Auntie & Uncle tu.

Tengok tu...jalanraya dah mula nak jem.Yg sebelah sana pun sama.Biasa la,1 Malaysia la katakan.

2 comments:

baguih la hg acai seempat jugak turun membantu

kesian tgk ahsoo tu,menjerit-jerit.pada hal tak dak luka2 pun.

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More