Apartment Laguna Biru-part 2

Ketenangan anakku bermain² di gelanggan permainan yg disediakan oleh pihak pemaju.Di ALB terdapat gelanggang permainanan bola tampar,takraw,badminton & bola keranjang.

Hari utk memasang kabinet dapur dah tiba.Di order dari Exotic Kitchen.Kos keseluruhan lebih kurang RM5****.Dapur dari jenis Elba.Tempoh pemasangan satu hari.


Ni pula pemasangan barangan elektrik pula.Terdiri dari lampu² & kipas.Kedudukan kipas aku ubah,letak dibahagian tengah.Kesemua barangan elektrik ini dibeli dari kedai lampu & hiasan di Bukit Rahman Putra.
Dan pada hari yg sama crew dari Masterhome datang memasang rail & langsir yg ditempah.Aku suka dgn crew Masterhome ni sebab depa ni bagi idea² mcm mana nak hias rumah.Cadangan² jenis curtain yg sesuai.


Akhirnya,rumah impianku sudah sedia untuk didiami.Menunggu hari & masa yg sesuai utk berpindah.Laguna Biru,here i coming! Kepada jiran² baruku selamat berkenalan.

22 comments:

salam..sy bakal berpindah ke laguna biru..blok A..boleh sy tau berapa keseluruhan kos ubahsuai dari segi plaster siling,kabinet dapur,lampu kipas,gril, n cat rumah?;)

Salam sy pon bkal berpindah ke blok f..

Salam


Ade rumah nak disewakan tak kat sini...huhuhu

Hazel:Selamat datang ke Laguna Biru.Nanti boleh bersual-kenal.Kos yg saya peruntukan lebih kurang RM7000.00.Yg paling mahal ialah kos utk kabinet kitchen,lebih kurang RM4000

Kalau ingin mencari rumah utk disewa,boleh lawati laman sosial Facebook
Community Laguna Biru

This comment has been removed by the author.

Reno apartment Laguna Biru serendah RM3,500 sahaja.

More info : http://putchiprinting.blogspot.com/2013/07/renovation-apartment-laguna-biru.html

Salam,

Saya baru jer beli apart kat laguna biru. En. Acai buat kabinet dekat mana yer. Boleh saya tahu amik TYPE apa yer? A ker B??

Wasalam mamamyia,

Selamat datang ke ALB,selamat berjiran :-)
Saya order kabinet kitchen tu dari Exotic Kitchen Sg Buloh.Kedai dia ada dlm shoping komplek The Store.Tingkat 3,kalau tak salah.
Rumah saya lot tengah.

hye.. saya tengah stress nih. dah order kabinet kat kubiq semalam dapat call dari spnb kata sy dapat kabinet free... arghh geram.. huhuh

tak per,kalau dah order lagi bagus.yg SPNB bagi free tu,kualiti kurengg skit.
nanti boleh jual yg free tu.je..hee

salam

teruk sgt ke kabinet yang spnb bagi? saya di Blok D.. belum pasang kabinet lg..

Roslan, awak beli Laguna Biru 2 ke? Saya tengok Laguna 2, mcm tak ada benda yg berjalan pun, sejak projek pecah tanah yg lepas.

Baru call SPNB tanya pasal laguna biru 2.memang takde ape2 perkembangan terbaru. Risau takut2 nama tercicir jer..oooooohhhh

Laguna biru 2 dah habis jual ke?

Alhamdulillah.. Hari ni baru selesai sain S&P untuk Laguna Biru 2. Meriah tadi sambutan.

komuniti Apartment Laguna Biru tidak buat petition kepada Telekom Malaysia agar UniFi diwujudkan dikawasan Laguna Biru?

Wahhh cntiknyer.... suke tgk wane pepel...

alhamdulilah, saya pun baru beli yang laguna Biru 2

Alhamdulillah saya pun dah beli Laguna Biru 2.. Selamat Berjiran la kita...

Alhamdulillah saya pun dah beli Laguna Biru 2.. Selamat Berjiran la kita...

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More