Menitisnya Air Mata Lelaki

Mengalir airmata aku bila membaca paparan kisah adik Faris yg Saudara Mazidul coretkan.
Dalam usia yg muda,beliu terpaksa menanggung penderitaan dan akhirnya dia pergi selamanya.Ikuti coretan kisah adik Faris didalam blog Bersama Mazidul.Untuk pengetahuan semua,aku menjadi pengikut setia (Follower) blog saudara Mazidul ini sejak dari dulu lagi.Dari zaman blogspot hinggalah ke dot com.
Gaya penulisan,bahan yg diterjemah amat berisi.Ini yg menaikkan semangat aku untuk ber'blogging'.

Megenai kisah arwah adik Faris begitu sedih.Aku percaya,sesiapa saja yg membaca kisahnya pasti mengalir airmata.Tambah pula aku pun ada dua orang putera yg menjadi penghibur hati,menceriakan rumahtangga kami.
Marilah kita sama² sedekahkan Al-Fatihah buat allyarham adik Faris.Al-Fathiha.....

Ikuti kisahnya Bersama Mazidul.

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More